Szukaj
Menu
s
Wybierz język
polski
English
Languages
ZAMKNIJ
Home
Aktualności
Szkoły Sokrates
Powitanie dyrektora
Misja Międzynarodowych Szkół Sokrates
Wizja Międzynarodowych Szkół Sokrates
Praca
Szkoła Podstawowa
Koncepcja szkoły
Oferta edukacyjna
Szczegóły oferty
Klasa Cambridge
Klasy SP – plan dnia
Sylwetka ucznia klasy III
Absolwent Szkoły
Nasze atuty
Zajęcia pozalekcyjne
Liceum Sokrates
Powitanie dyrektora
O szkole
Koncepcja szkoły
Uprawnienia
Nauczyciele
Dziennik elektroniczny
Klasa Cambridge
Czym jest klasa Cambridge?
Organizacja kształcenia
Zalety klasy Cambridge
Perspektywy
Profil Cambridge
Klasa z częściowym Cambridge
Nasi uczniowie
Jak nauczamy?
Dlaczego my?
Zajęcia dodatkowe
Rekrutacja
Egzamin maturalny
Kontakt
Rekrutacja on-line
Szkoła Podstawowa
Home
Aktualności
Szkoły Sokrates
Powitanie dyrektora
Misja Międzynarodowych Szkół Sokrates
Wizja Międzynarodowych Szkół Sokrates
Praca
Szkoła Podstawowa
Koncepcja szkoły
Oferta edukacyjna
Szczegóły oferty
Klasa Cambridge
Klasy SP – plan dnia
Sylwetka ucznia klasy III
Absolwent Szkoły
Nasze atuty
Zajęcia pozalekcyjne
Liceum Sokrates
Powitanie dyrektora
O szkole
Koncepcja szkoły
Uprawnienia
Nauczyciele
Dziennik elektroniczny
Klasa Cambridge
Czym jest klasa Cambridge?
Organizacja kształcenia
Zalety klasy Cambridge
Perspektywy
Profil Cambridge
Klasa z częściowym Cambridge
Nasi uczniowie
Jak nauczamy?
Dlaczego my?
Zajęcia dodatkowe
Rekrutacja
Egzamin maturalny
Kontakt
Sylwetka ucznia klasy III
Uczeń po ukończeniu klasy III powinien:
mieć poczucie własnej wartości i dokonywać obiektywnej samooceny
być otwartym i ciekawym świata, dobrze znać najbliższe otoczenie
samodzielnie i twórczo myśleć – posiadać właściwą hierarchię wartości
być samodzielnym i dbać o swój wygląd zewnętrzny
poprawnie posługiwać się językiem polskim
znać zwroty grzecznościowe i stosować je w odpowiednich sytuacjach
być wrażliwym na piękno przyrody, szanować ją i chronić
wykorzystywać różne źródła wiedzy do rozwiązywania problemów
być chętnym do podejmowania działań i współpracy w zespole
być aktywnym i odpowiedzialnym w wykonywaniu powierzonych zadań
potrafić zorganizować swoje miejsce pracy, pozostawić porządek po jej zakończeniu
zachowywać zasady bezpieczeństwa podczas pracy i zabawy
być odpowiedzialnym za swoje czyny – przestrzegać praw i obowiązków ucznia
troszczyć się o zdrowie i bezpieczeństwo własne oraz innych
panować nad własnymi emocjami, być asertywnym i rozwiązywać konflikty bez agresji
być koleżeńskim, wykazywać inicjatywę w nauce i zabawie
aktywnie współuczestniczyć w życiu klasy, grupy, rodziny, społeczności lokalnej
być tolerancyjnym – szanować innych bez względu na ich odmienność
znać i szanować symbole narodowe i religijne, tradycje rodziny, szkoły, regionu i kraju
Search here